Začátek července patřil Mezinárodnímu filmovému festivalu v Karlových Varech, který se řadí mezi nejvýznamnější události české kulturní scény. Každý rok festival navštíví tisíce diváků a řada celebrit, nejinak tomu bylo i letos. Novinkou však bylo partnerství Campari a KVIFF.

Značka Campari se stala oficiálním drinkem filmového festivalu v Karlových Varech, a logicky tak navázala na svou vlastní historii spojenou s uměním a filmem. Návštěvníci festivalu si sytě rudý drink mohli vychutnat ve stylovém Campari Lounge vedle hotelu Thermal. Bar zde byl pro návštěvníky otevřen nejen v noci, ale také přes den, a to od jedenácté dopolední do třetí hodiny ranní.

Koncept Campari Lounge byl rozdělený na den a noc. V průběhu dne si hosté vychutnali odlehčené drinky jako Campari Spritz nebo Campari Garibaldi Spritz s vyšlehaným pomerančovým džusem. Večer pak mohli vybírat z předem připravených koktejlů ve formě „ready to drink“, několika variací na Negroni, přičemž také mohli vyzkoušet speciální festivalový signature KVIFF 56, jímž byla kombinace Campari, vermutu Cinzano Rosso infuzovaného třešňovým čajem a prosecca. Mezi 17. a 19. hodinou se v rámci Happy Hours servírovalo tradiční italské občerstvení pro navození té správné atmosféry a aperitivo momentu, aby se tak hosté nejen prostřednictvím nápojů, ale také vybraných pokrmů alespoň pomyslně přesunuli do slunného Milána, domova Campari.

V průběhu celého festivalu, který trval od 1. do 9. července, namíchali barmani přes 33 000 koktejlů. Campari Lounge každý den navštívilo až 4 000 hostů, o něž se postaral více než sedmdesátičlenný tým. Oblíbená zastávka u hotelu Thermal tak po celou dobu festivalu pulzovala životem a pravou italskou náladou.

Pod hlavičkou Campari se uskutečnila rovněž jedna z ikonických festivalových party pro 2000 hostů. V průběhu večera zúčastněné celebrity podepisovaly magnum láhev Campari, jež bude vydražena s tím, že výtěžek KVIFF věnuje na podporu filmových talentů a mladých filmařů.

Text: Soňa Hanušová
Foto: Jakub Joch, Tomáš Slach